środa, 5 września 2012

O czym będzie ten blog?

Z zamiarem tworzenia "żywego" (czyli pisanego dokładnie pół wieku "po") kalendarium Beatlesów woziłem się już dość długo, ale ponieważ zabierałem się do tego jak pies do jeża, to nie mogłem wybrać żadnego stosownego momentu na rozpoczęcie. Bądź co bądź powinienem był rozpocząć w roku 2006, 50 lat po spotkaniu Lennona z McCartneyem. Ale byłaby wtedy dość duża luka w czasie, ponieważ niespecjalnie dużo się potem działo, a przynajmniej niewiele jest mocno udokumentowanego. Mogłem też zacząć od wyjazdów do Hamburga, nagraniu tam płyty z Tonym Sheridanem, czy też z okazji nagrania taśm demo dla wytwórni Decca, ale ciągle odkładałem to na później. W końcu szczęśliwie udało mi się zdążyć na ostatni sensowny moment i wystartować równo (no, prawie równo, bo spóźniłem się o dzień) z sesją nagraniową pierwszego singla wydanego przez EMI a nagrywanego w studiu przy Abbey Road. 
Od dziś - mam nadzieję - uda mi się poświęcić trochę czasu co kilka czy kilkanaście dni i spisywać wydarzenia z tej magicznej podróży zespołu przez ich dekadę. Tak tak, bloga mam zamiar tworzyć do roku 2020, do półwiecza rozpadu zespołu. Pisać będę na rozmaite tematy związane z zespołem, głównie chciałbym się skupić na albumach i piosenkach, co kiedy było nagrywane i wydawane, ale oczywiście będę zahaczał o rozmaite wydarzenia z historii zespołu. Wklejane materiały też będą różne, od zdjęć poprzez filmiki z YT z oryginałami, coverami, bootlegami, może nawet sam kiedyś coś zagram/nagram i udostępnię, jeśli będzie miało to ręce i nogi.
Oczywiście za wszystkie uwagi z góry dziękuję, to jest mój pierwszy blog i drugi post na nim, nie czytuję też maniakalnie blogów innych autorów, doświadczenia więc nie mam żadnego. Mam nadzieję że uda mi się jednak jakoś doszlifować formę i stworzyć warte odwiedzenia co jakiś czas kolejne miejsce w sieci dla fanów The Beatles.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz